Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2390
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGalita O. S.
dc.contributor.authorKanishchenko, O. L.
dc.date.accessioned2013-06-16T12:42:30Z
dc.date.available2013-06-16T12:42:30Z
dc.date.issued2011-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2390
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleIMPLEMENTATION OF INTEGRATING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY WITH COMPETITIVE MARKETING STRATEGY IN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPLEMENTATION OF INTEGRATING CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY WITH COMPETITIVE MARKETING STRATEGY IN UKRAINE.pdf186,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.