Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСадченко, О. В.
dc.date.accessioned2013-05-20T00:58:38Z
dc.date.available2013-05-20T00:58:38Z
dc.date.issued2009-09-30
dc.identifier.citationСадченко О.В. Концепції екологічного маркетингу / О. В. Садченко //Економічний вісник Національного гірничого університету. – 2009. –№3.– С. 71-79.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/240
dc.description.abstractРозглядаються теоретичні питання екологічного маркетингу. Розроблено поняттєво-категоріальний апарат екологічного маркетингу. Досліджується новий концептуальний підхід, який дозволяє зважити та розробити структуру системи виживання та ії робочі механізми. Автором запропоновані шість концепцій екологічного маркетингу та виявлена їхня сутність. The article is dedicated to theoretical questions ecological marketing. Conceptual-categorical instrument of ecological marketing has been developed. A new conceptual approach it gives an ability to develop survival system structure and its mechanisms are investigated. Six concepts of ecological marketing have been offered and discovered by the author.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectекологічний маркетинг
dc.subjectекологія
dc.titleКонцепції екологічного маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk502.3
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_3_p071-079.pdf379,79 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.