Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMaruschak O.
dc.contributor.authorKosar, N. S.
dc.date.accessioned2013-06-16T13:21:24Z
dc.date.available2013-06-16T13:21:24Z
dc.date.issued2011-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2418
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleUSING THE CONCEPT OF SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING INUKRAINE AND ABROADuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
USING THE CONCEPT OF SOCIALLY RESPONSIBLE MARKETING INUKRAINE AND ABROAD.pdf84,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.