Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2425
Назва: THE EFFECTS OF CONSUMER’S BEHAVIOR IN THE THEORY OF CONSUMER’S DEMAND
Автори: Nikolayeva V.
Reshetilova, T. B.
Дата публікації: 8-гру-2011
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2425
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE EFFECTS OF CONSUMER’S BEHAVIOR IN THE THEORY OF.pdf154,39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.