Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPlahotnik N.
dc.contributor.authorKovtun, K. M.
dc.date.accessioned2013-06-16T13:46:16Z
dc.date.available2013-06-16T13:46:16Z
dc.date.issued2011-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2435
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleFROM TRADITIONAL MARKETING TO EXPERIENTAL MARKETINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2011.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FROM TRADITIONAL MARKETING.pdf73,55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.