Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДергаль, А. В.
dc.contributor.authorГолинська, О. С.
dc.date.accessioned2013-05-20T01:01:12Z
dc.date.available2013-05-20T01:01:12Z
dc.date.issued2009-09-30
dc.identifier.citationДергаль А.В. Маркетингова діяльність комерційних банків/ А.В.Дергаль, О.С.Голинська // Економічний вісник Національного гірничого університету. –2009. –№3.– С. 113-119.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/245
dc.description.abstractРозглянуто маркетингову діяльність комерційних банків, основні аспекти залучення клієнтів та утримання клієнтської бази. В рамках цієї теми розкрито позитивний досвід банківської системи та проаналізовано можливості застосування маркетингу в українських банках, які тільки сьогодні роблять впевнені кроки в банківському маркетингу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкамерційний банк
dc.subjectмаркетинг
dc.titleМаркетингова діяльність комерційних банківru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk657
dc.identifier.udk658.14/17
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2009 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2009_3_p113-119.pdf357,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.