Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2466
Назва: INTERNATIONAL AND GLOBAL MARKETING STRATEGIES
Автори: Napriyenko, O.
Shmalenko, Ya. V.
Polikarpova, Yu. O.
Ключові слова: MARKETING STRATEGIES
Дата публікації: 10-гру-2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2466
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTERNATIONAL AND GLOBAL MARKETING STRATEGIES.pdf19,69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.