Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorLukomskiy, Y.
dc.contributor.authorSarkisyan, L. G.
dc.date.accessioned2013-06-16T14:18:01Z
dc.date.available2013-06-16T14:18:01Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2469
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMARKETING OF RETAIL BUSINESSuk_UA
dc.titleMARKETING OF RETAIL BUSINESS IN THE CONDITIONS OF TRANSITIONAL ECONOMYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETING OF RETAIL BUSINESS IN THE CONDITIONS OF TRANSITIONAL ECONOMY.pdf20,35 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.