Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2476
Назва: BRAND EXPANSION OR BRAND EXTENSION?
Автори: Kirienko, D.
Usykov, V. A.
Ключові слова: EXPANSION OR EXTENSION?
Дата публікації: 10-гру-2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2476
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BRAND EXPANSION OR BRAND EXTENSION.pdf28,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.