Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2481
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZadorozhnaya, A.
dc.contributor.authorUsikov, V. A.
dc.date.accessioned2013-06-16T14:45:07Z
dc.date.available2013-06-16T14:45:07Z
dc.date.issued2008-12-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2481
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMARKET RESEARCHuk_UA
dc.titleMARKET RESEARCH: WHAT IT CAN AND CAN'T DOuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKET RESEARCH_ WHAT IT CAN AND CAN'T DO.pdf17,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.