Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPankevych, A.
dc.contributor.authorChuhray, N.
dc.date.accessioned2013-06-16T14:48:43Z
dc.date.available2013-06-16T14:48:43Z
dc.date.issued2012-12-06
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2485
dc.titleCUSTOMER VALUE IN INDUSTRIAL MARKETINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pankevych A. N. Chuhray, research supervisor.pdf56,2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.