Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKozeko, A.-
dc.date.accessioned2013-06-16T14:53:12Z-
dc.date.available2013-06-16T14:53:12Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2489-
dc.subjectADVERTISING INFLUENCEuk_UA
dc.subjectCHANGESuk_UA
dc.titleHOW THE CHANGES IN ADVERTISING INFLUENCE ITS EFFICIENCYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozeko A. V. Nikolayeva, research supervisor N. Nechay, language adviser.pdf1,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.