Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2492
Назва: TATTOOS – AN ART OR ADVERTISING?
Автори: Lementa, S.
Usykov, V.
Ключові слова: TATTOOS
Дата публікації: 10-гру-2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2492
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2008.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TATTOOS – AN ART OR ADVERTISING.pdf19,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.