Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBondar, I.-
dc.contributor.authorYelizarov, I.-
dc.contributor.authorChichkan, A.-
dc.contributor.authorMel’nikova, I.-
dc.date.accessioned2013-06-16T15:00:52Z-
dc.date.available2013-06-16T15:00:52Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2497-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectTRADE MARKuk_UA
dc.titleTHE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
THE ROLE OF A TRADE MARK IN FORMING A COMPANY’S IMAGE IN FOREIGN MARKETS.pdf18,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.