Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAnderson N.
dc.contributor.authorKharichkov, S. K.
dc.date.accessioned2013-06-16T15:38:11Z
dc.date.available2013-06-16T15:38:11Z
dc.date.issued2013-06-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2506
dc.titleGEOMARKETING OF INNOVATIVE COMPETITIVENESS AS A REGIONAL DEVELOPMENT FACTOR FOR BORDER REGIONS AND TERRITORIESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Anderson N..pdf90,54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.