Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBilogortseva G.
dc.contributor.authorTaranenko, I. V.
dc.date.accessioned2013-06-16T15:44:45Z
dc.date.available2013-06-16T15:44:45Z
dc.date.issued2013-06-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2511
dc.titleNEUROMARKETING AS AN INSTRUMENT OF CUSTOMERS’ ATTRACTIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bilogortseva G..pdf132,38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.