Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2514
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorAfanasenko, D.
dc.contributor.authorPalekhova, L. L.
dc.date.accessioned2013-06-16T16:05:57Z
dc.date.available2013-06-16T16:05:57Z
dc.date.issued2013-06-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2514
dc.subjectMARKETING STRATEGIESuk_UA
dc.titleFORMATION OF MARKETING STRATEGY FOR UKRAINIAN INDUSTRIAL ENTERPRISES IN CRISISuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Afanasenko D..pdf176,53 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.