Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCherevko O.
dc.contributor.authorBagrova, I. V.
dc.date.accessioned2013-06-16T17:31:42Z
dc.date.available2013-06-16T17:31:42Z
dc.date.issued2013-06-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2523
dc.titleTHE ROLE OF MARKETING IN THE INNOVATIVE DEVELOPMENT OF THE ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cherevko O..pdf29,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.