Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDebbie Phylactou-
dc.date.accessioned2013-06-16T17:38:10Z-
dc.date.available2013-06-16T17:38:10Z-
dc.date.issued2013-06-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2527-
dc.titleA NEW APPROACH TO TRAINING YOUR “BRAND” TO BUILD SATISFIED CUSTOMERSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Debbie Phylactou.pdf129,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Debbie Phylactou.pdf129,12 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.