Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNazarenko K.-
dc.date.accessioned2013-06-16T20:07:39Z-
dc.date.available2013-06-16T20:07:39Z-
dc.date.issued2013-06-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2574-
dc.titleMARKETING OF INNOVATIONS AS A TOOL OF COMPETITIVENESS IN THE AGE OF GLOBALIZATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nazarenko K..pdf22,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.