Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2578
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOklander I.-
dc.date.accessioned2013-06-16T20:16:50Z-
dc.date.available2013-06-16T20:16:50Z-
dc.date.issued2013-06-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2578-
dc.titleCOMMUNICATIVE EFFECT ASSESSMENT OF REGIONAL INNOVATION MANAGEMENT AUTHORITY WITH MODELS TRENDuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oklander I..pdf285,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.