Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFaizova, S.
dc.contributor.authorDovbnya, S. B.
dc.date.accessioned2013-06-17T07:51:31Z
dc.date.available2013-06-17T07:51:31Z
dc.date.issued2013-06-17
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2607
dc.subjectMARKET ANALYSISuk_UA
dc.titleMARKET ANALYSIS IN SYSTEM OF STRATEGIC PLANNING OF ENTERPRISE ACTIVITYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Faizova S..pdf78,93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.