Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIaremenko, A.
dc.contributor.authorSharov, A. I.
dc.date.accessioned2013-06-17T07:56:16Z
dc.date.available2013-06-17T07:56:16Z
dc.date.issued2013-06-17
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2612
dc.subjectPOSTuk_UA
dc.subjectRECESSION MARKETINGuk_UA
dc.titlePOST-RECESSION MARKETINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iaremenko A..pdf74,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.