Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2623
Назва: THE ROLE OF EXHIBITION IN THE MARKETING-MIX
Автори: Kiryukhin, R
Shinkarenko, N. V.
Ключові слова: MARKETING-MIX
Дата публікації: 17-чер-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2623
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kiryukhin R..pdf86,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.