Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMedyаniк, A.
dc.contributor.authorBagrova, I. V.
dc.date.accessioned2013-06-17T11:57:39Z
dc.date.available2013-06-17T11:57:39Z
dc.date.issued2013-06-17
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2627
dc.subjectDEVELOPMENTuk_UA
dc.titleDEVELOPMENT THE MARKETING MEASURES AFTER DESTROYING OF FAVOUR TO THE MARKETuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Medyаniк A..pdf139,13 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.