Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2628
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMerkotun, K.
dc.contributor.authorKostritskaya, S. I.
dc.date.accessioned2013-06-17T11:58:20Z
dc.date.available2013-06-17T11:58:20Z
dc.date.issued2013-06-17
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2628
dc.subjectLOYALTY PROGRAMSuk_UA
dc.titleLOYALTY PROGRAMS IN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Merkotun K..pdf87,27 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.