Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2631
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNovikov, V.
dc.contributor.authorLeihs, Helmuth
dc.date.accessioned2013-06-17T12:00:21Z
dc.date.available2013-06-17T12:00:21Z
dc.date.issued2013-06-17
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2631
dc.subjectMARKET SEGMENTATIONuk_UA
dc.titleMARKET SEGMENTATIONuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Novikov V..pdf85,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.