Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSchäfer, M.-
dc.date.accessioned2013-06-17T12:05:14Z-
dc.date.available2013-06-17T12:05:14Z-
dc.date.issued2013-06-17-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2636-
dc.subjectINTERNET FRANCHISEKETTENuk_UA
dc.titleINTERNET FRANCHISEKETTEN ODER FACHHANDEL – WER GEWINNT UNSERE KUNDEN VON MORGEN?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Schäfer M..pdf132,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.