Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorShevchenko, I.
dc.contributor.authorKovtun, K. M.
dc.date.accessioned2013-06-17T12:05:46Z
dc.date.available2013-06-17T12:05:46Z
dc.date.issued2013-06-17
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2638
dc.subjectMARKETING COMMUNICATIONuk_UA
dc.titleMARKETING COMMUNICATION IN THE ENTERING OF UKRAINIAN ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2010.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko I..pdf70,95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.