Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2676
Назва: | Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України |
Автори: | Мазаракі, А. А. Ткаченко, Т. І. |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Мазаракі А. А. Компетентнісна модель менеджера в галузевих стандартах вищої освіти України / Мазаракі А. А., Ткаченко Т. І. // Науково-методичні підходи до викладання управлінських дисциплін в контексті вимог ринку праці : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конф., 11–12 квітня 2013 р. – ДВНЗ НГУ, 2013. - С. 3-5 |
Короткий огляд (реферат): | Модернізація вищої освіти в Україні є одним з найважливіших національних завдань сьогодення . Виходячи з національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті , вища освіта в країні повинна стати невід ’ємною компонентою гло бального освітнього проекту , стати одночасно його рушійною силою інновацій ного розвитку національної економіки Досягнення поставлених стратегічних цілей можливе шляхом створення нової , сучасної , постійно відновлюваної за вимогами часу освітньо -професійної моделі підготовки , перш за все , управлінських кадрів що дозволить забезпечити ефективне управління соціоекономічними системами і процесами на всіх ієрархічних рівнях . Приєднання України до Болонського процесу та , відповідно , вимоги створен ня передумов прозорості системи вищої освіти для світового ринку освітянських послуг , порівнюваності й зіставності з іншими освітніми системами , відповідності рівня компетентності сучасного менеджера професійним стандартам глобалізова ного і глибоко спеціалізованого ринку праці , забезпечення мобільності трудових ресурсів і студентів , обумовили необхідність розроблення нового покоління галузе вих стандартів вищої освіти , призначених для формування фахівців на нової якості . Зміна парадигми вищої освіти має на меті перенесення акцентів з організації навчального процесу на його кінцевий результат . Таким результатом має стати компетентність – інтегрована характеристика якостей особистості , результат під готовки випускника ВНЗ для виконання діяльності в певних професійних та соціально -особистісних предметних сферах ( компетенції ), який визначається необ хідним обсягом і рівнем знань та досвіду у певному виді економічної і функціо нальної діяльності . |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2676 |
Розташовується у зібраннях: | 11–12 квітня 2013 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
том1_p003-005.pdf | 165,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.