Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорпинич, О. В.
dc.date.accessioned2013-06-19T01:32:25Z
dc.date.available2013-06-19T01:32:25Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationГорпинич О. В. Формування партнерства і співпраці у системі «Гірнича вища освіта – ринок праці» / Горпинич О. В. // Науково-методичні підходи до викладання управлінських дисциплін в контексті вимог ринку праці : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конф., 11–12 квітня 2013 р. – ДВНЗ НГУ, 2013. - С. 49-51
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2693
dc.description.abstractРозвиток вугільної промисловості визначено одним із пріоритетних напрямів забезпечення енергетичної незалежності та безпеки держави . Водночас темпи мо дернізації і технічного переоснащення галузі є низькими . Значною мірою це спричинено недостатньою кваліфікацією гірничих кадрів і їх плинністю . Позбав лена принципу «зміни поколінь », галузь поступово втрачає свою наукову та ро бітничу еліту . Молодь не бажає пов 'язувати життя з видобутком вугілля ( майже 50–60% шахтарів у 2011 р. – працівники пенсійного віку ), а ті , хто таки здобуває гірничі професії , роблять це через менший конкурс і пільги при вступі до навчальних закладів . Невідповідність кадрової політики потребам галузі сприяє створенню дефі циту робочих місць та обумовлює недостатню за змістом підготовку кваліфікова них фахівців для вугільної промисловості . Таке становище підсилює актуальність проблеми розв ’язання суперечності між запитами роботодавців та можливостями випускників ВНЗ у сучасних умовах становлення інноваційної економіки та техно логічних трансформацій . Партнерство і співпраця між визначеними суб ’єктами стає нагальним велінням часу [1]. Кадрова політика бізнес -співтовариства характе ризується посиленням таких тенденцій як : надання переваги «готовим » фахівцям з рофесійним стажем ; байдужість до статусу і профілю базової вищої освіти ; май же цілковита відсутність стимулів до інвестицій у людський капітал [2]. Сучасний ринок праці вимагає від випускника обов ’язкової наявності професійної та осо бистої компетенцій . 37,5% роботодавців вважають , що випускник перед початком роботи повинен пройти практику в даній організації , 22,5% респондентів вва жають , що випускнику ВНЗ досить переддипломної практики в будь -якій організа ції , а 10% – що потенційний співробітник повинен мати досвід роботи за фахом не менше року з умовою проходження практики на даному підприємстві . Це вказує на необхідність здійснення комплексної , різнобічної взаємодії вузів з ринком праці , підприємствами .uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleФормування партнерства і співпраці у системі «Гірнича вища освіта – ринок праці»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk001.32+37+331.5uk_UA
dc.identifier.bbk72.4uk_UA
Розташовується у зібраннях:11–12 квітня 2013 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
том1_p049-051.pdf140,19 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.