Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2764
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКечин, М. А.
dc.date.accessioned2013-06-21T16:37:40Z
dc.date.available2013-06-21T16:37:40Z
dc.date.issued2012-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/2764
dc.descriptionШахтними дослідженнями встановлено, що однією з основних причин нестабільної роботи системи допоміжного транспорту при проведенні підготовчих виробок є знакозмінний профіль рейкової колії від періодичного здимання порід підошви та низька стійкість їх кріплення.uk_UA
dc.description.abstractШахтними дослідженнями встановлено, що однією з основних причин нестабільної роботи системи допоміжного транспорту при проведенні підготовчих виробок є знакозмінний профіль рейкової колії від періодичного здимання порід підошви та низька стійкість їх кріплення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний гірничий університетuk_UA
dc.subjectмонорейкова дорогаuk_UA
dc.subjectпропускна здатністьuk_UA
dc.subjectшахтні дослідженняuk_UA
dc.subjectвиробкаuk_UA
dc.titleАктуальність підвищення пропускної здатності дільнимих підготовчих виробок при монтажі очисних комплексів підвісними монорейковими дорогамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.61uk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасний стан та перспективи розвитку транспортних систем гірничих підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кечин.pdf73,82 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.