Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3255
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFrolov, D.-
dc.contributor.authorKovtun, K.-
dc.contributor.authorPoperechna, N.-
dc.date.accessioned2013-12-29T23:12:17Z-
dc.date.available2013-12-29T23:12:17Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3255-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subject3D ADVERTISINGuk_UA
dc.title3D ADVERTISING. THE NOVELTY ON THE ADVERTISING MARKET IN UKRAINEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3D ADVERTISING. THE NOVELTY ON THE ADVERTISING MARKET.pdf22,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.