Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3261
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGorbunov, R.en
dc.contributor.authorPilova, K.en
dc.contributor.authorKostrytska, S.en
dc.date.accessioned2013-12-29T23:39:57Z
dc.date.available2013-12-29T23:39:57Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3261
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectTARGETING AND POSITIONINGen
dc.titleDEVELOPING A MARKETING STRATEGY: TARGETING AND POSITIONINGen
dc.typeArticleen
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DEVELOPING A MARKETING STRATEGY-TARGETING AND POSITIONING.pdf16,65 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.