Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIhnatenko, Yu.-
dc.contributor.authorMakukha, Yu.-
dc.contributor.authorShvets, O.-
dc.date.accessioned2013-12-30T09:35:21Z-
dc.date.available2013-12-30T09:35:21Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3268-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMARKETING TOOLSuk_UA
dc.titleMARKETING TOOLS IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIORuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETING TOOLS IMPACT ON THE CONSUMER BEHAVIOR.pdf18,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.