Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKalugina, Ju.-
dc.contributor.authorLazutkina, A.-
dc.date.accessioned2013-12-30T10:19:49Z-
dc.date.available2013-12-30T10:19:49Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3272-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectNTERNET-BRANDINGuk_UA
dc.titlePERSPECTIVES OF THE INTERNET-BRANDING IN HOTEL BUSINESSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PERSPECTIVES OF THE INTERNET-BRANDING IN HOTEL BUSINESS.pdf20,97 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.