Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKovaleva, L.-
dc.contributor.authorBardas, A.-
dc.contributor.authorKostrytska, S.-
dc.date.accessioned2013-12-30T12:06:24Z-
dc.date.available2013-12-30T12:06:24Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3282-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectADVANTAGES & DISADVANTAGES OF ECO-BRANDINGuk_UA
dc.titleADVANTAGES & DISADVANTAGES OF ECO-BRANDINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ADVANTAGES & DISADVANTAGES OF ECO-BRANDING.pdf23,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.