Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3285
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKruhlenko, L.-
dc.contributor.authorYelyseyeva, N.-
dc.contributor.authorRusakevych, T.-
dc.contributor.authorMel’nikova, I.-
dc.date.accessioned2013-12-30T12:19:32Z-
dc.date.available2013-12-30T12:19:32Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3285-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectNEGATIVE EMOTIONSuk_UA
dc.titleNEGATIVE EMOTIONS IN ADVERTISINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
NEGATIVE EMOTIONS IN ADVERTISING.pdf17,33 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.