Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3287
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKulynyak, I.-
dc.contributor.authorHliantseva, O.-
dc.date.accessioned2013-12-30T12:50:39Z-
dc.date.available2013-12-30T12:50:39Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3287-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectINTERNET-BRANDINGuk_UA
dc.titleINTERNET-BRANDING AS A MARKETING INSTRUMENT: ADVANTAGES AND DISADVANTAGESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INTERNET-BRANDING AS A MARKETING INSTRUMENT- ADVANTAGES AND DISADVANTAGES.pdf45,3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.