Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKuvaeva, T.-
dc.contributor.authorReshetilova, T.-
dc.date.accessioned2013-12-30T13:09:50Z-
dc.date.available2013-12-30T13:09:50Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3289-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectINTER-COMPANY COOPERATIONuk_UA
dc.titleINTER-COMPANY COOPERATION AS A FORM OF INDIRECT SALES CHANNEL IN THE FOREIGN MARKET ON THE EXAMPLE OF MACHINE-BUILDING ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.