Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3297
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorManayenko, K.-
dc.contributor.authorKazakova, O.-
dc.date.accessioned2013-12-30T14:36:48Z-
dc.date.available2013-12-30T14:36:48Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3297-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectBOOK PRODUCTSuk_UA
dc.titlePECULIARITIES OF BOOK PRODUCTS ADVERTISINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PECULIARITIES OF BOOK PRODUCTS ADVERTISING.pdf21,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.