Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3338
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRakova, S.
dc.contributor.authorMamchin, M.
dc.date.accessioned2014-01-10T10:08:16Z
dc.date.available2014-01-10T10:08:16Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3338
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectSOCIALETHIC MARKETINGuk_UA
dc.subjectEFFECTIVE INSTRUMENTuk_UA
dc.subjectGLOBALIZED WORLDuk_UA
dc.titleSOCIALETHIC MARKETING AS EFFECTIVE INSTRUMENT OF DEVELOPMENT IN THE GLOBALIZED WORLDuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SOCIALETHIC_MARKETING_AS_EFFECTIVE_INSTRUMENT_O.pdf33,6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.