Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3359
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorTretiak, Yu.-
dc.date.accessioned2014-01-11T10:38:39Z-
dc.date.available2014-01-11T10:38:39Z-
dc.date.issued2013-12-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3359-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectINTERNAL MARKETINGuk_UA
dc.titleEFFECT OF INTERNAL MARKETING ON LABOR PRODUCTIVITY AT THE ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EFFECT_OF_INTERNAL_MARKETING_ON_LABOR_PRODUCTIV.pdf54,46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.