Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3369
Назва: FACTORS INFLUENCING THE PERCEPTION OF ADVERTISING
Автори: Yelizarov, I.
Kruhlenko, L.
Lyashenko, S.
Mel’nikova, I.
Ключові слова: ADVERTISING
Дата публікації: 12-гру-2013
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3369
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FACTORS_INFLUENCING_THE_PERCEPTION_OF_ADVERTISI.pdf25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.