Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3379
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorRadchuk., Y
dc.contributor.authorKurbatska, L.
dc.date.accessioned2014-01-13T09:23:57Z
dc.date.available2014-01-13T09:23:57Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3379
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectBRAND POLICYuk_UA
dc.titleBRAND POLICY IN UKRAINIAN MARKETuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BRAND_POLICY_IN_UKRAINIAN_MARKET.pdf19,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.