Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТовста, Т. Л.
dc.date.accessioned2013-05-28T11:15:14Z
dc.date.available2013-05-28T11:15:14Z
dc.date.issued2007-06-01
dc.identifier.citationТовста Т. Л. Кон’юнктура ринку продукції регіону : сучасний стан та дослідження / Товста Т. Л. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 2. – С. 17-25.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/339
dc.description.abstractУ статті досліджено сучасний стан кон’юнктури ринку на прикладі показників виробництва та реалізації харчової продукції. Визначено основні тенденції структурних змін у ціновій політиці підприємств. Впроваджено інноваційний механізм розвитку промисловості в Івано– Франківській області.ru_RU
dc.description.abstractCurrent state of affairs of regional market has been investigated based on indices of production and realization of food products. Basic tendencies of structural changes in pricing policy of food enterprises have been determined. Innovative mechanism of industry development in Ivano-Frankivsk region has been introduced.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНаціональний гірничий університетru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.439
dc.subjectкон'юнктура ринку продукціїru_RU
dc.subjectекономіка регіонівru_RU
dc.titleКон’юнктура ринку продукції регіону : сучасний стан та дослідженняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_2_p017-025.pdf399,25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.