Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDubovik, O.
dc.contributor.authorMakukha, Yu. M.
dc.contributor.authorPoperechna, N. V.
dc.date.accessioned2014-02-08T22:05:35Z
dc.date.available2014-02-08T22:05:35Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3425
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleINSTAGRAM AS INSTRUMENT OF MARKETINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INSTAGRAM AS INSTRUMENT OF MARKETING.pdf.pdf74,8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.