Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBozhko, A.
dc.contributor.authorOlkhovska, A.
dc.date.accessioned2014-02-08T22:24:58Z
dc.date.available2014-02-08T22:24:58Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3438
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleCORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES AS A COMPONENT OF PR-STRATEGYuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY OF PHARMACEUTICAL COMPANIES AS A COMPONENT OF PR-STRATEGY.pdf69,98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.