Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСічко, С. М.
dc.date.accessioned2013-05-28T11:36:00Z
dc.date.available2013-05-28T11:36:00Z
dc.date.issued2007-09-01
dc.identifier.citationСічко С. М. Бренд як інструмент сучасного бізнесу / Січко С. М. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 3. – С. 96-100.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/343
dc.description.abstractIn the article various approaches are described to determination of concept brand and the evolutional ways of becoming of brands are investigational, and the stages of development of brands are also described.ru_RU
dc.description.abstractУ статті описані різноманітні підходи до визначення поняття бренд та досліджені еволюційні шляхи становлення брендів, а також описані етапи розвитку брендів.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЕкономічний вісник Національного гірничого університетуru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectбрендru_RU
dc.subjectсучасний бізнес
dc.titleБренд як інструмент сучасного бізнесуru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:ЕВ, 2007 рік, №3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2007_3_p096-100.pdf244,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.