Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3440
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBondar, I.,
dc.contributor.authorYelizarov, I.,
dc.contributor.authorSamoylyuk, V.
dc.contributor.authorMel’nikova, I.
dc.date.accessioned2014-02-08T22:29:19Z
dc.date.available2014-02-08T22:29:19Z
dc.date.issued2013-12-12
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/3440
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleIMPACT OF COLOR ON EMOTIONAL PERCEPTION OF ADVERTISINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2013.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPACT OF COLOR ON EMOTIONAL PERCEPTION OF ADVERTISING.pdf129,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.